Tältä sivulta löydät vastaukset useimpiin JAMKOn jäsenyyteen ja opiskelijakorttiin liittyviin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi tältä sivulta, ota yhteyttä jäsenpalveluumme: jasenpalvelu(a)jamko.fi
Tällä sivulla
- Kuka voi saada opiskelijakortin?
- Milloin voin liittyä jäseneksi tai jatkaa jäsenyyttä?
- Olen uusi opiskelija, kuinka liityn jäseneksi?
- Opintoni jatkuvat, kuinka jatkan jäsenyyttäni?
- En pääse noutamaan opiskelijakorttiani/lukuvuositarraa toimistolta. Kuinka saan sen?
- Mitä jäsenyys maksaa?
- Kuinka tilaan fyysisen kortin?
- Kuinka otan digitaalisen opiskelijakortin käyttööni?
- Kauan jäsenyys on voimassa? Milloin voin jatkaa jäsenyyttä seuraavalle kaudelle?
- Valmistun vuodenvaihteessa, voinko saada jäsenyyden koko lukuvuodeksi?
- Millaisen kuvan tarvitsen opiskelijakorttiin?
- Voinko saada väliaikaisen opiskelijakortin ennen varsinaisen kortin valmistumista?
- Mitkä ovat tunnukseni JAMKOn verkkokauppaan Kide.Appissa?
- Voinko maksaa jäsenyyden tai kortin JAMKOn jäsenpalvelussa käteisellä tai kortilla?
- Onko ammatillisen opettajakorkeakoulun, avoimen AMK:n tai polkuopintojen opiskelijoille erillistä opiskelijakorttia.
- Opiskelijakorttini on kadonnut. Kuinka voin saada uuden kortin?
- Olen ollut ulkomailla/armeijassa/pitänyt välivuosia. Pitääkö minun hankkia uusi opiskelijakortti?
- Olen vaihtanut opiskelualaa Jamkissa. Täytyykö minun tilata uusi opiskelijakortti?
- Miten lisään henkilötunnukseni jäsenyyslomakkeelle digitaalisen opiskelijakortin aktivointia varten?
- Miten päivitän yhteystietojani tai nimeäni jäsenrekisterissä?
- Minulla on toisen opiskelijakunnan jäsenkortti. Voinko saada JAMKOlta tarran siihen?
- Miksi en ole saanut opiskelijakortista tilausvahvistusta?
- Voinko saada ISIC – ominaisuuden opiskelijakorttiin?
- Korttini haalistuu ja kuluu käytössä. Miksi?